BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
Parasti sūtījumam jāpienāks 3–5 darba dienu laikā, bet dažādu no mums neatkarīgu faktoru dēļ, piemēram, karantīnas, svētku dienu utt., piegāde var aizņemt līdz 10 darba dienām. Tomēr mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu preču saņemšanu pēc iespējas ātrāk un drošāk, tāpēc uzraugām situāciju un pastāvīgi atjaunojam paredzamo piegādes laiku.
Yes, jūs varat izvēlēties izrakstīšanās lapā opciju “Veikt apmaksu preces saņemšanas brīdī pakomātā” un samaksāt pie pakomāta ar karti.
Preces var nosūtīt atpakaļ 14 dienu laikā pēc saņemšanas (piegādes datuma), ja neesat atvērusi iepakojumu, neesat lietojusi vai sabojājusis preci; vairāk par atgriešanas nosacījumiem lasiet šeit.
Lai atgrieztu preci, rakstiet mums uz e-pastu mail@moisture.lv
Neskatoties uz to, ka mēs produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi pārbaudām, dzīvē visādi notiek – ja saņēmāt brāķi, bojātu vai citādi nelietojamu produktu, protams, to var atsūtīt atpakaļ bez maksas, norādot atgriešanas iemeslu (-us). Kad būsim saņēmuši atgriezto preci un tā būs pārbaudīta, nauda tiks atmaksāta tādā pašā veidā, kādu izvēlējāties maksājot. Pēc tam varēsiet vienkārši atkārtoti pasūtīt preci.
Jūs varat norēķināties par precēm, izmantojot vienu no šiem maksāšanas veidiem: „Swedbank”, „SEB”, „Luminor”, „Citadele”, „Revolut”, N26 Bank (LV), Citas norēķinu sistēmas vai maksājot pa daļām.
Vai arī izrakstīšanās lapā varat izvēlēties ‘Veikt apmaksu preces saņemšanas brīdī pakomātā‘ un norēķināties pie pakomāta ar karti.
Jā, veikalā var iepirkties arī personas, kas dzīvo ārzemēs. Piegādes izdevumus apmaksā pircējs. Ja, mēģinot iepirkties, rodas problēmas, rakstiet uz e-pastu mail@moisture.lv Mēs sniegsim ieteikumus, kā ērtāk pasūtīt preces un samaksāt par tām, palīdzēsim atrisināt radušās grūtības.
Ar mūsu klientu apkalpošanas komandu varat sazināties pa tālruni, e-pastā vai klātienē. Mūsu darba laiks ir no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 9 līdz 17.
E-pasts: mail@moisture.lv